چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 8 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۶:۴۳:۲۴

پیرو درخواست‌های مکرر شرکت‌های خصوصی
مدت زمان ارائه پیشنهادات مزایده گازهای مشعل تمدید شد

باشگاه خبری فراساحل: پیرو درخواست‌های مکرر شرکت‌های خصوصی، زمان ارائه پیشنهادها و پاکات مزایده گازهای مشعل به مدت 20 روز تا تاریخ 9 بهمن ماه 1393 تمدید شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، همزمان با تمدید مدت زمان ارائه پاکات مزایده به مدت 20 روز، تقویم زمان‌بندی فرآیند مزایده نیز تغییر کرد. بر این اساس، متقاضیان به منظور شرکت در مزایده براساس "دستورالعمل فرآیند دریافت و ارزیابی مدارک متقاضیان خرید گازهای مشعل" می‌توانند درخواست‌ها، مدارک و مستندات لازم را تا روز پنج شنبه؛ 9 بهمن ماه به شرکت فرعی ذیربط ارسال کنند. شرکت‌های فرعی نیز براساس فرآیند ذکر شده در دستورالعمل فرآیند دریافت و ارزیابی مدارک متقاضیان از تاریخ 11 بهمن ماه تا 9 اسفندماه نسبت به بررسی مدارک و مستندات دریافت شده و همچنین قیمت پیشنهادی برای خرید گازهای مشعل از سوی متقاضیان اقدام می کنند.

نتایح نهایی و برندگان مزایده نیز در روز دوشنبه؛ 11 اسفندماه اعلام می شود و متعاقب آن از روز سه شنبه؛ 12 اسفندماه تا 27 اسفندماه، قرارداد فروش گاز با متقاضیان منتخب از سوی شرکت‌های فرعی منعقد می‌شود. شرکت ملی نفت ایران به منظور جلوگیری از سوختن گازهای مشعل با هدف ایجاد ارزش افزوده از این منابع و کاهش آلودگی‌های ناشی از سوختن این گازها، روز دوشنبه (۲۶ آبان ماه) اقدام به اعلام فراخوان عمومی کرد. در پی اعلام این فراخوان، نخستین جلسه توجیهی ظهر روز چهارشنبه (۵ آذرماه) با حضور نمایندگانی از شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، شرکت نفت فلات قاره، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت نفت و گاز اروندان در محل مجتمع فرهنگی، آموزشی کوشک، با حضور متقاضیان برگزار و به تمامی سوالات آنها در مورد میادین و فرآیند مزایده پاسخ داده شد.



  کد خبر : 187
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :